خرید سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo دارای تعداد 8 هسته و تعداد 16 رشته می باشد. هم چنین سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo دارای مقدار کش 25 مگابایت نیز خواهد بود. هم چنیبن سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo دارای مصرف انرژی 135 وات نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2667 v4 Processo در ادامه با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 مجهز به سوکت LGA2011-3 بوده و دارای 4 کانال حافظه از نوع DDR4 می باشد. مقدار کش در این سی پی یو 25 مگابیت بوده و از فرکانس 3.6 و 3.2 گیگاهرتز برخوردار است. سی پی یو سرور اینتل دارای تکنولوژی پردازش 14 نانومتر بوده و مجهز به 8 هسته و 16 رشته می باشد. معماری ساخت این سی پی یو سرور Broadwell بوده و مصرف انرژِی در آن 135 ولت می باشد.

 

استوک سرور:

به علت تعداد بالای پردازنده ها امکان قرار دادن توضیحات برای هر محصول امکانپذیر نبوده و عزیزانی که تمایل به مطالعه مقاله تخصصی پردازنده های اینتل زئون را دارند می تواند از طریق لینک زیر و یا کلیک بر روی عکس به صفحه مقاله انتقال یابند. از اینکه با ما همراه هستید بی نهایت سپاسگذاریم .

 

ایده برتر پارسیان:

 

پشتیبانی از تکنولوژی های کاربردی اینتل یکی دیگر از ویژگی های سی پی یو Xeon E5-2667 v4 اینتل است که باعث ارائه عملکرد پربازده و مصرف بهینه انرژی آن می شود. در این سی پی یو از فناوری Hyper-Threading بهره برده شده که باعث اختصاص یافتن دو رشته پردازشی به هسته های آن می شود و قابلیت پردازش موازی را ایجاد می کند. همچنین پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 به فناوری EPT مجهز است که با ایجاد جدول از درخواست های پردازنده از مموری و پیج بندی آنها، باعث کاهش بار کاری حافظه و ارائه عملکرد سریع تر آن می شود. این پردازنده از قابلیت همگام سازی سخت افزاری عملکرد با مموری نیز برخوردار است که نقش زیادی در سریع تر اجرا شدن پردازش های چند رشته ای دارد.

در پردازنده سرور Intel Xeon E5-2667 v4 از فناوری های VT-x و VT-d نیز بهره برده شده است. تکنولوژی VT-x واحد سخت افزاری پردازنده را به چند واحد مجازی تبدیل می کند و با تقسیم وظایف به چند بخش، زمینه اجرای سریع تر آنها را فراهم می آورد. فناوری VT-d نیز باعث ارتباط بهینه تر پردازنده با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده و ارتقای عملکرد آنها می وشد.

سی پی یو سرور اینتل زئون E5-2667 v4 قادر به تشخیص وضعیت های بیکاری (Idle States) به صورت هوشمند نیز هست و در این وضعیت ها مصرف انرژی بهینه ای دارد. ضمن اینکه در این سی پی یو از سنسورهای هوشمند استفاده شده که از آسیب دیدن آن در اثر افزایش بیش از حد دما جلوگیری می کند. با توجه به این مشخصات قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2667 v4 را باید مناسب دانست.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 10 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی